Pratęsiant temą apie CRM. Vakar su kolega nuvažiavom pavalgyti į BOškę- kai kurių žmonių (mano irgi) nuomone – geriausios picos Kaune.
BOškėj maistas yra užsakomas prie baro. Priėjom kaip visada ir pradėjom skaityti meniu ir alaus asortimentą. Barmenė už mus geriau žinojo “Abiems picos Mexicana N Hawaii.”. Ok – teisi. Renkuosi alų. barmenė “Tau tai "Kauno alaus” Gyvas”. Vėl pataikė. Na suprasčiau jei būtumėm ten kiekvieno vakaro lankytojai. Bet nuvažiuojam ten gal porą kartų per mėnesį. Tik papietaut. O ir barmenės ten dirba pamainomis. Ne kiekvieną kartą ta pati. Taip kad ji mus mato kartą-du per mėnesį. Man kažkas sunkiai suvokiamo…
Va taip atrodo tikrasis CRM. Ne tie spalvoti gražūs ir vartotojus varantys į kapus softai, o paprastas ir tikras kliento matymas, bei supratimas. Jokie SAPai neperspjaus. Kaip sakoma: “It’s people business”.
Ir visai suprantama kodėl BO neprarandau populiarumo jau 15 metų. Sėkmės 😉